socialism.org.il
להתאחד ולהילחם בממשלת ההון הגזענית
הממשלה מתכננת תקציב מלחמה. מלחמה נגדנו!
מערכת האתר
31.05.2012 18:07

אחרי ששמה פס על תנועת המחאה החברתית, חנקה אותנו עם מסים עקיפים, סירבה לבנות דיור ציבורי, הפריטה מחלקות ברכבת וסירבה לקלוט עובדי קבלן, כעת מתכננת ממשלת נתניהו המורחבת גזרות חדשות על העובדים והעניים.

הם רוצים להעלות את המע״מ, לקצץ בתקציבי החינוך, הרווחה והבריאות... להפסיק לסבסד מעונות יום, לפגוע בעובדי המגזר הציבורי, לקצץ בקיצבאות רווחה ולהפריט תשתיות ושירותים.

באוצר משקרים שאין כסף. זה לא מפריע להם להמשיך לחלק לבעלי ההון הטבות מס, משאבי טבע ונכסי ציבור! זה גם לא הפריע לקואליציה להעביר תוך פחות מדקה הקלות מס בשווי 850 מיליון שקל בשנה לטובת ההתנחלויות. אין כסף? שיטילו מס על בעלי ההון ויבטלו את ההפרטות!

ניאבק יחד, לא אחד בשני

ממשלת ההון הגזענית והימין הקיצוני רוצים שנילחם אחד בשני ולא בשלטון ההון. הפרד ומשול: חילונים־דתיים, יהודים־ערבים, ישראלים־פלסטינים, אזרחים־מהגרים ופליטים... לא ניתן לסכסכני הימין הקיצוני להסתנן ולהשתלט לנו על השכונות! לא ניתן לרגב, דנון וישי להתנער מהאחריות הישירה שלהם לסבל ולמצוקה של העובדים והעניים, כולל מיעוט מהגרי העבודה ומבקשי המקלט.

ההסתה של רגב וישי נגד מבקשי המקלט והמהגרים לא מונעת מהם להמשיך לסייע לקבלני כוח האדם שמייבאים עוד מהגרי עבודה כעבדים זולים. די לדמגוגיה! שייתנו עכשיו עוד כסף לשכונות! שייבנו עכשיו מרכזי קליטה וסיוע לפליטים גם בשכונות האמידות! שייעלו עכשיו את שכר המינימום וייתנו עכשיו שכר שווה על עבודה שווה! שישקיעו עכשיו בדיור ציבורי!

אבל לממשלת 94 השודדים אין מה להציע מלבד התקפות על תנאי החיים של כולנו: גזרות כלכליות שנועדו לממן הטבות לטייקונים, הסתה גזענית, חקיקה אנטי־דמוקרטית, וליבוי של הסכסוך הלאומי באמצעות הרחבת ההתנחלויות והעמקת הכיבוש.

להתאחד במאבק נגד ממשלת ההון

בכל העולם יוצאים המונים להיאבק נגד הניסיונות לגרום לעובדים, לעניים ולצעירים לשלם את מחיר המשבר שיצרו בעלי ההון. במזרח התיכון ההמונים גם הפילו דיקטטורים. ביוון, בצרפת, בספרד ובקוויבק ההמונים אומרים לא לניאו־ליברליזם ולשלטון ההון! המאבק שלנו הוא גלובלי, ויש לנו את הכוח לשנות.

ארגוני הסטודנטים צריכים להסתער על הרחובות כמו בקוויבק. אם איציק שמולי מעדיף לחבק את נתניהו, אז שילך הביתה!

ועדי העובדים, ההסתדרות וארגוני העובדים האחרים צריכים ליזום ולהצטרף בצורה מאורגנת להפגנות ואירועי מחאה — כולל בעיצומים ובשביתות!

מול הימין שבשלטון והאסונות שהוא מנחית עלינו, אנחנו צריכים שמאל של העובדים ושל השכונות. מתנועת המחאה החברתית צריכה לצמוח אלטרנטיבה משלנו למפלגות ההון — מפלגת מאבק רחבה שתאחד עובדים ועניים, נשים וגברים, יהודים וערבים, צעירים וגימלאים למען דיור, פרנסה ורווחה, סיום הכיבוש ושלום, חירות וביטחון שוויוניים לכולם, ולמען חברה סוציאליסטית ודמוקרטית.

מסכימה? מסכים? הצטרפו אלינו!

פלאייר של התנועה שיופץ בהפגנת המחאה החברתית במוצ״ש הקרוב, 2 ביוני, בירושלים, חיפה ותל אביב.