ממרחץ הדמים בעזה לסף התלקחות אזורית
לשבות בעד "כולם תמורת כולם", סיום המלחמה ונגד ממשלת הדמים
דף הבית
מי אנחנו
על מה אנחנו נאבקים.ות
אפשר שאלה על סוציאליזם?
כנס סוציאליזם
דברו איתנו / הצטרפות
תרומת סולידריות
תשלום דמי חברות
התנועה העולמית ISA
ארכיון כתבות
תקנון התנועה
דברו איתנו
תודה רבה!
ההודעה נשלחה, מצוין, נשתדל ליצור קשר בהקדם.
גבעת עמל
פינוי בצל מחאה וזעם
כוחות משטרה גדולים התגברו על מחאת התושבים והפעילים החברתיים ■ נחוצה התארגנות תושבים שתיאבק בשכונות ובמועצת העיר מול כרישי הנדל״ן ובעלי ההון!
1,983

1,983

בשעות הקטנות של הלילה בין ראשון לשני (30/12) ניסו תושבי גבעת עמל יחד עם עשרות פעילים ובינהם פעילי מאבק סוציאליסטי לעצור את ביצועו של עוד שלב בפינוי השכונה.

עוד בתחילת הלילה הביעו אחדים פסימיות זהירה מתוך הבנה שלא יהיה בידי מספר פעילים מוגבל להצליח לעצור את הפינוי. פינוי שמאחוריו עומד ההון הגדול ותאב הבצע בסיוע עיריית ת״א וכוחות משטרה גדולים. לשם כך יש צורך בהתארגנות חזקה ורחבה יותר.

זעם התושבים הופנה אל עיריית ת״א והעומד בראשה, רון חולדאי ממפלגת העבודה, שסייעו לכרישי הנדל״ן ולא הנידו עפעף לטובת התושבים.

הנוכחות של ח״כ אילן גלאון זכתה להערכה, אך מכמה שיחות שקיימתי עם תושבים, חלקם כבר חסרי בית ואחרים מחכים לפינוי, ניכר שלמרות שאינם מנוכרים מראש ממפלגת מרצ, הם מודעים היטב למשמעות של המשך ישיבתה של סיעת מרצ בקואליציה של חולדאי.

כדי לנצח נחוצה התארגנות תושבים רחבה וחזקה, שבניגוד לשאר המפלגות שמשלמות מס שפתיים למאבק אך ממשיכות לשכשך רגליהן בקואליציית ההון של חולדאי, תהיה מוכנה להפוך מאבקים כמו מאבקם של תושבי גבעת עמל למאבק דגל אמיתי.

תושבי ת״א־יפו זקוקים לייצוג שיהיה כפוף ונאמן להם בלבד — מפלגה שתבטיח וגם תקיים לא להצטרף לקואלציית ההון שלטון של חולדאי.

הצטרפו למאבק!
מול ממשלת הון גזענית, כיבוש וסכסוך ללא סוף באופק, ומול שיטה קפיטליסטית שמנציחה אוליגרכיה מושחתת, אי־שוויון, אפליה, מלחמות והרס סביבתי — נדרש מאבק לשינוי שורשי. מאבק סוציאליסטי היא תנועה של רעיונות בפעולה, עם ניסיון בשטח ועם שותפים ושותפות בעשרות מדינות. אנחנו מעורבים במחאות ובמאבקים, ומקדמים סולידריות והתארגנות במטרה לסייע להם לנצח, כחלק מהמאבק לשינוי סוציאליסטי. הצטרפו אלינו במאבק לבניית אלטרנטיבה סוציאליסטית!


תנועת מאבק סוציאליסטי
ת.ד. 125, תל אביב–יפו 6100101
[email protected]
054.818.44.61 | 054.818.44.62
מאבק סוציאליסטי היא תנועה סוציאליסטית הנאבקת למען חברה סוציאליסטית ודמוקרטית, המושתתת על צדק חברתי, שלום ושוויון. התנועה שותפה ב־ISA, התאחדות בינלאומית המאגדת תנועות ומפלגות סוציאליסטיות בעשרות ארצות ברחבי העולם.