ממרחץ הדמים בעזה לסף התלקחות אזורית
לשבות בעד "כולם תמורת כולם", סיום המלחמה ונגד ממשלת הדמים
דף הבית
מי אנחנו
על מה אנחנו נאבקים.ות
אפשר שאלה על סוציאליזם?
כנס סוציאליזם
דברו איתנו / הצטרפות
תרומת סולידריות
תשלום דמי חברות
התנועה העולמית ISA
ארכיון כתבות
תקנון התנועה
דברו איתנו
תודה רבה!
ההודעה נשלחה, מצוין, נשתדל ליצור קשר בהקדם.
הבהלה לזהב
בנגב שלנו התגלה זהב. אבל רגע, לפני שאתם אורזים כלי חפירה ויורדים דרומה, אם אתם לא יזמים בעלי־הון, מידע זה אינו בשבילכם
1,985

1,985

קרן ההשקעות של משרד המסחר והתעשייה מזמינה אתכם לקבל מענק של כמה עשרות מיליונים, פטור מלא ממיסים, ועובדים מסורים במחיר מציאה. בעלי New-Horizon הסכימו ברוב טובם לקבל את המתנה, והביאו לאופקים אופקים חדשים: פתחו מפעל, העסיקו עובדים בשכר רעב, קיבלו הלוואה נוחה לרכישת ציוד חדיש. לאחר שגרפו הון, החליטו לסגור את הבאסטה ולשלוח את העובדים הביתה.

רן כהן, שר המסחר והתעשייה, הבטיח אמנם שידרוש מהבעלים את כספי המענק, כ־20 מיליון ש״ח... הצחקת אותנו, רן. בנתיים, הבהלה לזהב נמשכת, ומי מגיע לאופקים? איש העסקים אליעזר פישמן, מבעלי חברות הכבלים — לא בשביל הזהב כמובן, אלא כדי לעזור לתושבי אופקים המסכנים. רק מה, לחברת הכבלים של פישמן יש בעיה: זיכיון הפעלת הכבלים עומד לפוג, ומשרד האוצר דורש 1.5 מיליארד דולר תמורת חידוש הזיכיון. אתם הקוראים מוזמנים לנחש מה יקבל פישמן תמורת פעילותו הנדיבה בעיירה אופקים.

הצטרפו למאבק!
מול ממשלת הון גזענית, כיבוש וסכסוך ללא סוף באופק, ומול שיטה קפיטליסטית שמנציחה אוליגרכיה מושחתת, אי־שוויון, אפליה, מלחמות והרס סביבתי — נדרש מאבק לשינוי שורשי. מאבק סוציאליסטי היא תנועה של רעיונות בפעולה, עם ניסיון בשטח ועם שותפים ושותפות בעשרות מדינות. אנחנו מעורבים במחאות ובמאבקים, ומקדמים סולידריות והתארגנות במטרה לסייע להם לנצח, כחלק מהמאבק לשינוי סוציאליסטי. הצטרפו אלינו במאבק לבניית אלטרנטיבה סוציאליסטית!


תנועת מאבק סוציאליסטי
ת.ד. 125, תל אביב–יפו 6100101
[email protected]
054.818.44.61 | 054.818.44.62
מאבק סוציאליסטי היא תנועה סוציאליסטית הנאבקת למען חברה סוציאליסטית ודמוקרטית, המושתתת על צדק חברתי, שלום ושוויון. התנועה שותפה ב־ISA, התאחדות בינלאומית המאגדת תנועות ומפלגות סוציאליסטיות בעשרות ארצות ברחבי העולם.