socialism.org.il
מאבק בשטח
מאבק סוציאליסטי היא בראש ובראשונה תנועת עובדים ולכן עיקר המאמצים של התנועה מושקעים בפעילות היומיומית שלנו בקרב מעמד העובדים: בשכונות ובמקומות עבודה, במפעלים ובועדי עובדים, בבית הספר ובאוניברסטאות. מדי יום שומרת התנועה על קשר רציף עם עובדים ובני נוער מכל מגזרי מעמד העובדים ומכל האזורים בארץ, תוך בדיקה מתמדת של הרעיונות שלנו ברמת השטח ויישומם במאבקי עובדים ומאבקים חברתיים אחרים. רוב פעילות התנועה מרוכזת בארץ בחמישה סניפים: חיפה, תל־אביב, ירושלים, רחובות ובאר שבע
יאשה מארמר
10.03.2004 08:42

סניף ירושלים מקיים פעליות הסברה ודוכן מכירת עיתונים מדי שבוע בשכונת קריית יובל בעיר, תוך דגש על בניית קשר רציף לאורך זמן עם תושבי השכונה. בחודש האחרון נאבקו חברי הסניף לצדם של עובדי בית החולים "ביקור חולים" נגד מסע הפיטורים ההמוני וסגירת בית החולים (ראה כתבה בעמוד האחורי). כמו כן השתתפו חברי הסניף, לצד חברים בסניפים אחרים, בהפגנות נגד בניית גדר ההפרדה שנערכו בחודש האחרון בבירה ובהפגנתם של עובדי הרשיות המקומיות מול הכנסת.

סניף תל אביב המשיך החודש בפעילויות הסברה ומכירות עיתונים בכיכר העירייה בעיר ויצר קשר עם עשרות אנשים מדי שבוע.

סניף חיפה התמקד בחודש האחרון בפעילות רחוב סדירה בשכונת הדר על מנת ליצור קשר יותר חזק עם ציבורים העובדים החיפאי. לדוכני הרחוב היתה הענות גדולה, החברים מכרו עשרות עיתונים מדי שבוע ואנשים רבים הביעו את נכונותם להצטרף לתנועה.

בסניף רחובות, החברים סייעו במאבק בנס ציונה (ראו כתבה) והתערבו במספר הפגנות של עובדי הרשויות המקומיות באזור.

סניף באר שבע נמצא כרגע בתהליכי הקמה ובונה את תשתית התנועה באזור הדרום. חברי הסניף החלו לקיים פגישות סדירות ופעילויות רחוב.

המציאות לא משאירה לנו ברירה אלא להשיב מלחמה לממשלת השוד והמערכת הכלכלית הכושלת. אך איננו יכולים לסמוך על הפוליטיקאים והעסקנים שיעשו את העבודה במקומנו. התארגנו בשכונה שלכם, בית הספר ומקום העבודה שלכם, כדי לצאת למאבק נחוש של עובדים למען העובדים.

הצטרפו אלינו!