socialism.org.il
מכתב
אתם מאיימים? השביתה נמשכת!
מכתב מאגודת הסטודנטים של מכללת "סמינר הקיבוצים", היוצא נגד ניסיון ועד ראשי האוניברסיטאות (ור״ה) לטרפד את מאבקם הצודק של הסטודנטים.
אגודת הסטודנטים של מכללת "סמינר הקיבוצים"
05.05.2007 15:25

בעקבות הודעת ור״ה (ועד ראשי האוניברסיטאות), אשר מאיימת ומתנה את המשך הסמסטר בחזרה ללימודים החל מיום א', אנו במטה המאבק מוצאים לנכון לצאת בקריאה משלנו:

אם במקום לעודד את מאבקינו הצודק,

אתם מכניסים לנו מקלות לגלגלים,

אז גם נגדכם אנחנו שובתים!

חשוב לציין שהנהלת מכללת סמינר הקיבוצים איננה חברה בור״ה ומתחילת המאבק נותנת לנו רוח גבית ומעודדת. ישנו מרחק ארוך מאד בין החלטות ור״ה להחלטות הנהלת הסמינר.

אנו, מטה המאבק למען החינוך במדינת ישראל, כחלק ממאבק הסטודנטים במדינת ישראל, יוצאים כנגד איום בוגדני זה, ושואבים ממנו עידוד להמשך המאבק והשביתה!

אנו מודעים לאופן התנהלות ועד ראשי האוניברסיטאות, ועל האינטרסים הפוליטיים הרבים אשר מסתתרים מתחת לכל מילה בהודעות הוועד מאז תחילת השביתה. לכן, עם פרסום איומם חסר השחר אנו מרגישים כי אותה שיטת הניהול וקבלת ההחלטות, אשר רואה בחינוך כלי כלכלי אשר תפקידו להרוויח כסף כמוה כשיטה האופפת את הממשלה ומשרד האוצר.

במקום לקום ולעודד אותנו ואת מאבקינו הצודק מאין כמוהו, שומרים הם על האינטרסים הפרטיים של כל מוסד ומוסד, ובוחנים את השבית ה דרך ה"חור של הגרוש" ואין הם רואים במאבקינו כפתיחתו של המאבק הצודק למען החינוך במדינת ישראל.

כנגד גישה זו אנו נאבקים!

בהודעתכם הוכחתם חוסר הגינות ולכן גם בכם אנו ניאבק!

אנו מברכים את הודעות סגל המרצים הארצי ועל מספרם העולה של המרצים במכללה אשר חתמו על עצומת התמיכה במאבקינו. מי ייתן וכל חברי הסגל האקדמאי במדינה קל וחומר במכללה, יתעניינו במהות המאבק, ישתתפו בדיונים ובמהרה בימינו יתפכחו ויפעלו באופן אקטיבי למען המאבק הצודק למען החינוך במדינת ישראל.

סטודנטים, על כל שיעור שאתם יודעים שעלול להתקיים למרות השביתה, ולכל שאלה ותהיה על הסכנות בהמשך השביתה ומחירה, אנא פנו אלינו בדוא״ל או בטלפון אל כל אחד מהחברים ממטה המאבק:

אסף 054.2440870

אייל 054.8184465

יעל 050.2515133

[email protected]