socialism.org.il
תושבים מהנגב המערבי קוראים להפסקת המלחמה
קבוצת 'קול אחר' משדרות ועוטף עזה קוראת לראש הממשלה ולשר הביטחון לפעול בדחיפות לחידוש הרגיעה באזור
פלאייר שפירסמה קבוצת קול אחר
30.12.2008 12:12

פלאייר שפירסמה קבוצת "קול אחר" בעקבות המלחמה:

תקופת הרגיעה שינתה ללא הכר את חייהם של תושבי שדרות, אשקלון ויישובי עוטף עזה, ואפשרה לכולנו לחוות מחדש חיים נורמלים ושפויים יותר. המשך הרגיעה הנו חיוני וקריטי לתושבי האזור מכל בחינה אפשרית: פיסית, נפשית, מנטאלית וכלכלית.

סיבוב נוסף של הסלמה עלול להביא לשבירת החוסן הנפשי השברירי בלאו הכי, ולהוביל את כולנו לעוד סיבוב של הרס עצמי ושפיכות דמים מיותרת. לא בטוח שנשרוד אותו, ועליכם להיות מודעים לכך, אם אכן אכפת לכם מתושבי האזור.

בצידו השני של הגבול חיים מיליון וחצי תושבים פלסטינים במציאות בלתי נסבלת, ורובם המכריע, כמונו, רוצים בשקט ובעתיד להם ולמשפחותיהם.

אנו קוראים לראש הממשלה ולשר הביטחון לא להטות את אוזניכם לקולות המתלהמים, ולעשות כל שלאל ידכם על מנת למנוע סיבוב נוסף של הסלמה, להבטיח את המשך הרגיעה ולפעול בדרכים שקטות למו״מ ישיר או עקיף עם ההנהגה הפלסטינית בעזה על מנת להגיע להסכם הבנות ארוך טווח.

אנו מעדיפים אופציה של מלחמה קרה שבה לא נורה טיל אחד, על מלחמה חמה עם עשרות קרבנות והרוגים חפים מפשע משני הצדדים.

אנו מבקשים מכם להציע לנו אופציה של הסדר ותקווה מדינית ולא מעגל דמים אינסופי!!!

"קול אחר" הינה קבוצה של אנשים משדרות ויישובי עוטף עזה, המקיימת מזה כשנה שיחות עם אנשים מרצועת עזה שמייצגים "קול אחר". בשיחות עולים הסבל והמצוקה משני צידי הגבול, כמו גם הרצון ההדדי לשבור את מעגל האלימות המתמשך, ולהציע אופציה מדינית שתעניק לתושבים משני צידי המתרס, תקווה אמיתית לעתיד טוב יותר.