ממרחץ הדמים בעזה לסף התלקחות אזורית
לשבות בעד "כולם תמורת כולם", סיום המלחמה ונגד ממשלת הדמים
דף הבית
מי אנחנו
על מה אנחנו נאבקים.ות
אפשר שאלה על סוציאליזם?
כנס סוציאליזם
דברו איתנו / הצטרפות
תרומת סולידריות
תשלום דמי חברות
התנועה העולמית ISA
ארכיון כתבות
תקנון התנועה
דברו איתנו
תודה רבה!
ההודעה נשלחה, מצוין, נשתדל ליצור קשר בהקדם.
ארצות הברית
הטרגדיה במרתון בוסטון
שלושה בני־אדם נהרגו בפיגוע במרתון בבוסטון. תנועת "האלטרנטיבה הסוציאליסטית" בארה״ב פירסמה הודעת גינוי למעשים והזדהות עם הקורבנות
1,577

1,577

הפיצוצים היום (15 באפריל) במרתון בוסטון הם ללא כל ספק טרגדיה שלא הייתה צריכה להתרחש בבוסטון ולא בשום מקום אחר בעולם. כולנו מנסים ליצור קשר עם האנשים היקרים לנו באזור בוסטון. תנועת האלטרנטיבה הסוציאליסטית רוצה להביע צער וסולידריות עם כל קורבנות התקיפה.

בזמן פרסום שורות אלו עדיין מוקדם מכדי להגיד מי ביצע את המעשים הללו. אם הפיגוע הזה בוצע ממניעים פוליטיים מדובר במעשה מחפיר לחלוטין שיש לגנותו, יהיו אשר יהיו רעיונות התוקפים. לסוג כזה של שיטות פעולה שמכוונות נגד אנשים עובדים מהשורה אין דבר וחצי דבר במשותף עם הפעילות של סוציאליסטים ששואפים לבנות תנועה המונית שיכולה לקרוא תיגר על שלטון המאיון העליון, לשים סוף לכאוס של הקפיטליזם ולשנות את החברה.

זמנים של פחד וחוסר ודאות יכולים, למרבה הצער, להוביל להפיכת קבוצות באוכלוסייה לשעיר לעזאזל ולהתקפות על זכויות האזרח שלנו. אנחנו מתנגדים לכל ההתקפות על מהגרים, ובפרט על אנשים ממוצא ערבי ומוסלמי, בעקבות הטרגדיה הזאת. יהיה אשר יהיה הרקע הדתי והאתני של המפגעים, הוא לא צריך לשמש להטלת אשמה על קבוצה דתית או אתנית שלמה. אנחנו גם מתנגדים להתקפות נוספות על חירויות אזרח שכבר הוגבלו באמצעות "חוק הפטריוט" (Patriot Act) וצעדי מדיניות אחרים. אסור לנו לאפשר לממשלה לנצל את הטרגדיה הזאת להטלת הגבלות על חירויות דמוקרטיות וזכויות שאמריקאים מהשורה נאבקו ומתו למענן בעבר.

הצטרפו למאבק!
מול ממשלת הון גזענית, כיבוש וסכסוך ללא סוף באופק, ומול שיטה קפיטליסטית שמנציחה אוליגרכיה מושחתת, אי־שוויון, אפליה, מלחמות והרס סביבתי — נדרש מאבק לשינוי שורשי. מאבק סוציאליסטי היא תנועה של רעיונות בפעולה, עם ניסיון בשטח ועם שותפים ושותפות בעשרות מדינות. אנחנו מעורבים במחאות ובמאבקים, ומקדמים סולידריות והתארגנות במטרה לסייע להם לנצח, כחלק מהמאבק לשינוי סוציאליסטי. הצטרפו אלינו במאבק לבניית אלטרנטיבה סוציאליסטית!


תנועת מאבק סוציאליסטי
ת.ד. 125, תל אביב–יפו 6100101
[email protected]
054.818.44.61 | 054.818.44.62
מאבק סוציאליסטי היא תנועה סוציאליסטית הנאבקת למען חברה סוציאליסטית ודמוקרטית, המושתתת על צדק חברתי, שלום ושוויון. התנועה שותפה ב־ISA, התאחדות בינלאומית המאגדת תנועות ומפלגות סוציאליסטיות בעשרות ארצות ברחבי העולם.