socialism.org.il
הבחירות המקומיות
דרוש שינוי יסודי בחיפה
אחרי 15 שנה תחת שלטונו המסואב של יונה יהב, בחיפה דרוש שינוי יסודי ■ לבנות שמאל סוציאליסטי ■ פלאייר שחילקו פעילי ופעילות מאבק סוציאליסטי בחיפה
סניף חיפה
30.10.2018 15:22

אחרי 15 שנה של שלטון יהב, כולנו רוצים לראות שינוי שורשי בעיר: עירייה וראש עיר שלא מחוברים לטייקונים, שנאבקים בעקביות בתעשייה המזהמת, שנלחמים למען זכויות עובדים ולא נגדם, שמטפחים שכונות מוזנחות כמו הדר וחליסה, ושבונים שותפות יהודית־ערבית אמיתית.

רבים נאלצים להתלבט בין רשימות שונות, המקדמות חלקים מסדר היום הזה. למרבה הצער, אין כיום כתובת ברורה של אלטרנטיבה שמאלית עם רקורד של אופוזיציה עקבית לשלטון יהב ושל התייצבות לצד המאבקים החברתיים והסביבתיים בעיר.

מול הסיאוב של יהב, רבים נושאים עיניים לעינת קליש — האופוזיציה המרכזית לשלטונו. אך אסור לשכוח את סירובה לגנות את הלינץ' הגזעני בחוף קריית חיים. וגם לא את הבריתות שכרתה עם 'ישראל ביתנו', דוד עציוני (עד לאחרונה עוזרו האישי של שר האוצר כחלון, שהתמודד לראשות העיר וחבר לבסוף לקליש) וחה״כ לשעבר אלי ישי (שותפו הפוליטי של ברוך מרזל). אסור לשכוח גם את התמיכה לה היא זוכה מבעל ההון הנדל״ניסט גד זאבי. כל אלה מהווים תמרור אזהרה.

דרושה אלטרנטיבה — בואו לבנות שמאל סוציאליסטי

זו לא רק בעיה חיפאית. חסר כיום קול פוליטי שמאלי־סוציאליסטי ברמה הארצית. זה לא יקרה מעצמו. הצטרפו אלינו כדי להתארגן ולבנות יחד אלטרנטיבה פוליטית, שתיאבק במסגרת העירייה והכנסת, אבל גם בקמפוסים, במקומות העבודה וברחובות, במטרה לחזק את המאבקים למען רווחה, שוויון ושלום, ולקדם שינוי סוציאליסטי.