ממרחץ הדמים בעזה לסף התלקחות אזורית
לשבות בעד "כולם תמורת כולם", סיום המלחמה ונגד ממשלת הדמים
דף הבית
מי אנחנו
על מה אנחנו נאבקים.ות
אפשר שאלה על סוציאליזם?
כנס סוציאליזם
דברו איתנו / הצטרפות
תרומת סולידריות
תשלום דמי חברות
התנועה העולמית ISA
ארכיון כתבות
תקנון התנועה
דברו איתנו
תודה רבה!
ההודעה נשלחה, מצוין, נשתדל ליצור קשר בהקדם.
ניצחון לסולידריות, מכה לארדן
הסטודנטית לארה אל־קאסם לא תגורש
סוכל ניסיון ממשלת הימין לרדוף סטודנטית אמריקאית בשל התנגדותה לכיבוש ולמנוע את כניסתה לישראל ואת לימודיה באוניברסיטה העברית
1,188

1,188

תא מאבק סוציאליסטי באוניברסיטה העברית מברך את הסטודנטית לארה אל־קאסם על ניצחונה מול מסע הרדיפה של השר גלעד ארדן.

החלטת בג״ץ לאפשר לה להיכנס לישראל ולהתחיל ללמוד באוניברסיטה העברית היא ניצחון מול ההתקפות של ממשלת נתניהו על חופש הביטוי והחופש האקדמי.

אך הניצחון הזה לא מגיע מטוב לבם של שופטי בג״ץ, שאישרו את הגירוש הגזעני של תושבי ח׳אן אל־אחמר. כל הקרדיט מגיע בראש ובראשונה ללארה עצמה שלא ויתרה ועמדה ביותר משבועיים של מעצר בתנאים מחפירים, ואחר כך לסטודנטים ולפעילים, בארץ ובעולם, שעמדו בסולידריות ונאבקו לשחרורה.

במסגרת קמפיין הסולידריות, פעילי תנועת מאבק סוציאליסטי, בשיתוף עם ארגון All That's Left, חילקו בשבועות האחרונים מאות פלאיירים ועזרו להחתים עשרות סטודנטים ומרצים על עצומת מחאה, וקיימו משמרת מחאה ביום הראשון ללימודים (14.10) בכניסה לקמפוס הר הצופים.

קמפיין הסולידריות משך תשומת לב למקרה, הפעיל לחץ והסתיים כאמור בניצחון בבית המשפט העליון עם קבלת הערעור שהוגש וסיכול האיום לגרש את הסטודנטית.

מול משטרת המחשבות וסתימת הפיות אסור לשתוק, צריך להיאבק. הצטרפו אלינו במאבק נגד ההתקפות על חופש הביטוי ולמען אלטרנטיבה סוציאליסטית!

הצטרפו למאבק!
מול ממשלת הון גזענית, כיבוש וסכסוך ללא סוף באופק, ומול שיטה קפיטליסטית שמנציחה אוליגרכיה מושחתת, אי־שוויון, אפליה, מלחמות והרס סביבתי — נדרש מאבק לשינוי שורשי. מאבק סוציאליסטי היא תנועה של רעיונות בפעולה, עם ניסיון בשטח ועם שותפים ושותפות בעשרות מדינות. אנחנו מעורבים במחאות ובמאבקים, ומקדמים סולידריות והתארגנות במטרה לסייע להם לנצח, כחלק מהמאבק לשינוי סוציאליסטי. הצטרפו אלינו במאבק לבניית אלטרנטיבה סוציאליסטית!


תנועת מאבק סוציאליסטי
ת.ד. 125, תל אביב–יפו 6100101
[email protected]
054.818.44.61 | 054.818.44.62
מאבק סוציאליסטי היא תנועה סוציאליסטית הנאבקת למען חברה סוציאליסטית ודמוקרטית, המושתתת על צדק חברתי, שלום ושוויון. התנועה שותפה ב־ISA, התאחדות בינלאומית המאגדת תנועות ומפלגות סוציאליסטיות בעשרות ארצות ברחבי העולם.